UŽ JE TO 3 ROKY :) !!!!!!! ANEB UŽ TO NENÍ ZÁPRDEK

12.12.2011 20:47

8. 12. 2011 jsme spolu s Fidouškem oslavily narozeniny. Fíďovi jsou teď 3 roky - v přepočtu na lidské asi 29 let :), a mě je lidských 18 - v přepočtu na psí asi 1 a půl roku :D

Už je to 3 roky - aneb jak jsme se poznali se záprdkem :)

Přijde mi neuvěřitelné, že už mám Fíďu tři roky, je to jako tuhle, co jsem si přinesla malou clupatou kuličku s velkými kukadly domů. A to jen díky neuvěřitelné náhodě, kdy jsem si všimla inzerátu na štěňátka, která se narodila ve stejný den jako já. Mamka hned ten den zavolala na číslo z inzerátu a za týden už jsme se šly na štěnda podívat. Nejvíc se mi tenkrát líbil černý Blacky, byl už ale zamluvený. Druhý výběr padl na fenečku, ta se mi však zdála příliš aktivní, až agresivní - to se ale u dvouměsíčního štěňátka dost špatně pozná že :) ? Zbývali už jenom dva: Capuccino a Flecky. Capuccina už však měla vyhlédnutého rodinka z Rakouska. Flecky byl takový záprdek, nekňuba co se nechal od ostatních kousat, všude byl poslední a pořád ječel. A tak volba byla jasná, záprdek Flecky alias Fido se stal právoplatným členem naší rodiny. Nikdy, nikdy a ještě jednou nikdy bych ho za nic na světě nevyměnila a vážím si ho za všechno, co pro mě udělal a vytrpěl se mnou :).

Přeji mu, aby byl i nadále tak skvělým psem, aby se mu hezky válelo na gauči, aby měl hodně psích kamarádů a aby byl zkrátka šťastý legrační Fidouš!

—————

Zpět