DD zkoušky v pátek 13. a zázrakem vyhrané neoficiálky

15.07.2012 12:53

V pátek 13. 7. jsem s Fidoušem složila dogdancingové zkoušky 1. úrovně v divizích Heelwork to music a Freestyle a oboje na výborně. Tím jsem si také potvrdila svoji již zmiňovanou teorii na odstranění štěkání, jelikož se za dvě zkoušky ozvalo jedno štěknutí, které mu samozřejmě nemůžu mít za zlé :). Třikrát velké HURÁ! Zkoušky posuzovala skvělá Vanda Gregorová, které moc děkujeme.

Ten den máme ještě jeden úspěch a to 1. místo na neoficiálních dd závodech. Jelikož jsem měla plnou hlavu zkoušek, na přípravu na závody jsem se vybodla. Na place byly povoleny pamlsky, a proto jsem si udělala takový lehký trénink s hudbou. No a světe div se, ono z toho bylo první místo! Zřejmě jsme si ho zasloužili prací psa v pozici za psovodem a procouvaným slalomem. Jak málo stačí... 

—————

Zpět