Zakončení sezóny a moje premiéra v ZVV1

29.09.2012 18:36

 Ač je Fidouš hajzlík a v trénincích zkouší co vydržím, dneska překvapil (ZZO) a zase jsme se museli šplhat na nejvyšší schůdek bedny :D. Zároveň jsem si poprvé zkusila závodit v kategorii ZVV1, a to s jiným psem, s fenkou beaucerona Azalée z Dorky, kterou mi půjčila Marcela Jiroušová :). Azalka se mnou cvičila párkrát, navíc osvědčeným způsobem "Kdo z koho"  k tomu je to velká nervóza. Ve spojení s mě vlastní nejistou jsem čekala disk. Proto obrovská spokojenost s předposledním místem, ale pozor - se 157 body, což považuju za zázrak. Hlavně obrany se povedly. A nakonec tu máme i ponaučení :D: nikdy nepodceňuj hajzlíky - když jde do tuhýho, proměněj se v andílky!

Video dodám

Pak sem taky musím napsat naše předchozí výsledky, které jsem z nedostatku času (ale taky z lenosti :D) nezveřejnila. Na závodech v Jičíně a v Lomnici jsme byli druzí, jelikož nás porazila skvělá Žaneta Klikarová s fenkou Windy (ESP), s výbornou poslušností :). Žanetě s windy gratulujeme!

—————

Zpět